In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul almido.ro, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de almido.ro ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Atentie:
produsul returnat este bine să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit, impachetat suplimentar fata de ambalajele originale, asa cum a fost livrat), pentru a evita deteriorarea în timpul transportului;
în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice, se va putea returna doar un produs desigilat, restul cantității fiind acceptat pentru retur doar dacă vor fi sigilate;
în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice și se va returna doar o parte din cantitatea achiziționată, se va putea returna doar produse sigilate;
în cazul în care comanda beneficiaza de cadou / voucher promotional, iar contravaloarea produselor returnate nu se mai incadreaza in promotia respectiva, cadoul trebuie returnat, lipsa returnarii acestuia determinand diminuarea valorii de returnat catre consumator.
cheltuielile de returnare vor fi suportate de client (conform art.14 din OUG 34/2014), iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 4 zile lucratoare de la acceptarea returului de catre almido.ro, plata facandu-se doar intr-un cont IBAN specificat de client in emailul de retur;
produsele care se produc doar LA COMANDA, nu pot fi returnate;
produsele cu specificatia RESIGILATE, nu pot fi returnate;
Pentru coletele ridicate de curier la inițiativa noastră, curierul va avea toate datele (awb) pentru recepționarea coletului in conditii legale.
Toate acestea sunt aplicabile oricarui retur, indiferent de motivul returnarii (inclusiv in cazul in care s-a livrat un produs eronat de catre operatorul economic). Utilizarea sau deteriorarea unui produs care nu a fost in comanda reprezinta insusirea acelui produs si conduce la aplicarea legii in vigoare.
În cazul defectelor (defecte de fabricație ascunse, deteriorări la transport, funcționalități defectuoase, componente lipsă), costul total al transportului va fi suportat de către noi (almido.ro), doar la trimiterea curierului de către noi. În cazul în care clientul dorește trimiterea coletului cu orice firmă de curierat dorește, aceasta va fi fără ramburs, iar plata transportului va fi suportată de către client.
Pentru cazurile în care nu ați găsit răspuns favorabil sau doriți să rezolvați orice problemă legală apărută în relația cu almido.ro vă rugăm să folosiți adresa de email contact@almido.ro. In acest caz, termenul de raspuns va fi de maxim 3 zile lucratoare.